PVP s humorem

Do letního semestru se mi nakonec propašoval jen jediný povinně volitelný předmět - Klinická anatomie. Pokud tedy nepočítám veselé předměty, které mě čekají ještě o prázdninách. Musím uznat, že už loni jsem o klinické anatomii slyšela jen to nejlepší, takže ani letošní náplň nezklamala.
Řekla bych, že se určitě jedná o nejzajímavější PVP, co jsem měla. Je zajímavé se bez stresu posadit do přednáškové místnosti a prostě si poslechnout nějakého odborníka v dané oblasti. Už máme za sebou appendix, 3D ultrazvuk a kavernomy mozkového kmene. Právě to poslední mi přišlo nejzajímavější a v souvislosti s tím mě pobavil i vedle sedící spolužák, s kterým jsme zapředli skutečně "intelektuální" diskuzi na dané téma:

-
Já: "Hm, to by mě zajímalo, jak se do toho mozkového kmene dostanou."
Honza: "Kam? Dveřma?"
Já: "No, to určitě."
Honza: "Do mozkového kmene? Tak jedině přes symbionta."
(pochopitelné pouze pro věrné diváky Hvězdné brány)
-

Zmiňovaný mozkový kmen

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Maxmilián II.

Vánoční čas

Momentky