Modernizace

Ve čtvrtek jsem byla nucena po dlouhé době navštívit naše drahé studijní oddělení. Nemám k němu právě ten nejlepší vztah, jelikož se na něm většinou ocitnete,když jste něco administrativně zkazili a pak vás většinou čekají kapky od příslušné poradkyně :o)
Na studijním oddělení se odehrál i můj suverénně nejhorší zážitek na škole - zápis do druháku. Několik hodin trvající útlak okolních čtyř set lidí, kteří se snaží narvat do jedněch dveří. Nic moc, nikdy víc.
O to víc mě mile překvapil nově zavedený systém "pořadníků". Přijdete ke studijnímu, kde máte okolo dveří zavěšený háčky a na nich papírky s písmenky odpovídajícími vašemu ročníku a čísly, které určují vaše pořadí ve frontě. Čapnete lístek, v klidu si sednete (už nepostáváte nervózně v řadě a nemáte potřebu vyštouchnout předbíhajícímu "spolužákovi" oko loktem) a koukáte na obrazovku nad dveřmi, kdy přijdete na řadu. Se svým drobným administrativním úkonem jsem v sedě strávila na studijním celkem asi 5 minut a víc než spokojená jsem odcházela na přednášku. Akademický senát i pan děkan si za tohle určitě zaslouží pochvalu.
Jen mám trochu obavy, že až bude nějaké to rušnější období, kdy si každý potřebuje něco vyřídit, tak stejně ta rvačka bude. Už ne o udržení svého místa v řadě, ale o lístečky s pořadovým číslem :o)
Inkriminované lístečky...uchopíte...užmouláte...odevzdáte vevnitř
Televize...nevěřili byste, jak dokáže být zábavné na to upřeně koukat, i když se tam vlastně nic moc nehýbe....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Maxmilián II.

Vánoční čas

Momentky