Politický kompas

V uplynulých dnech se mi podařilo nějak spadnout do mírně politicky zaměřené debaty s dalšími dvěma lidmi a názorově jsme se pořád nějak nemohli sejít, ačkoli náznak nějakých společných myšlenek by byl. No a nějak jsem se dostala až na stránky "politického kompasu".
Po sérii odpovědí na různé otázky (tykající se obchodu, náboženství nebo sexuality), se dozvíte do které politické oblasti spadáte. J-Lo mi naznačil, že já jako mladistvá budu určitě v zeleném políčku. Upřímně jsem se cítila spíš na jiné, a tak jsem si test zkusila a bohužel měl pravdu. Ale to umístění u středu mě trochu uklidňuje. A navíc jsem - podle vzorových tabulek - ve společnosti Nelsona Mandely, Gandhiho a Dalai Lamy...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Maxmilián II.

Vánoční čas

Momentky