Opencard


Tak jsem se konečně dočkala a stala jsem se součástní elektronické podoby pražského integračního systému. Včera mi přišla tolik probíraná opencard. Její výroba trvala dva týdny a doprava třetí.

Oficiálním důvodem, proč přecházet na karty je uspora papíru, který byl spotřebováván na výrobu papírových tramvajenek. Zní to ušlechtile, ale... K získání nové průkazky musíte vyplnit 2 žádosti ve dvou kopiích, tedy 4 listy papíru. Jen pro zajímavost, spotřebujete tím množství papíru odpovídající 64 papírovým kupónům. V mém případě bych tedy zachránila strom jedině 16 lety studia, jelikož jsem ročně potřebovala 4 kupóny.

Stálo mě to ale dost sil. Vytiskla a vyplnila jsem vše potřebná, vyrazila jsem do Prahy, dorazila jsem na jedno z 5 kontaktních míst k tomu určených, strávila jsem 40 minut ve frontě (měla jsem štěstí, byla malá), odevzdala jsem tiskopisy, fotografii a doklady, část papírů jsem dostala zpět do ruky, dojela jsem z Prahy zase domů a čekala 3 týdny...do včerejška.

Takže už jsem hrdou majitelkou a před začátkem semestru už mi zbývá jen jedna maličkost. Odjet do Prahy, vyrazit na jedno z 5 kontaktních míst, vystát si nějakou tu frontu, zvolit si typ jízdného, odevzdat příslušnou sumu a s klidným svědomím a nabitou kartou zase vyrazit domů. Jsem rozhodně pro zjednodušení papírování :o)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Maxmilián II.

Vánoční čas

Momentky