Zima za mnou

Tak...v úterý se mi konečně podařilo uzavřít zimní semestr ve druháku. I když musím upřímně přiznat, že patří k těm "jednodušším" úsekům studia, aspoň podle fakultní šuškandy, přeci jen jsem se trochu zasekla.
Vlastně si ani po roce a půl nemůžu nějak zvyknout na to, jak se musí člověk nadřít na jediný zápočet :o) K tomu z fyzilogie se například musíte dostat přes 100% docházku a 11 testů, včetně toho zápočtového, který je klasickou ukázkou studia medicíny. Naučíte se určitou teorii a pak se dostanete k testu, kde jsou spíše klinické a logické záležitosti a v konečném efektu vlastně jen intuitivně klikáte a snažíte se odvodit, jak by to asi vlastně mohlo být. Během 20 minut takhle promyslet 25 otázek rozhodně není žádný med. Zápočet jsem si nakonec odnesla, ale s ním mi přibylo ještě jedno důležité ponaučení: Když něco nevíš, neříkej si, že se k tomu vrátíš. Už na to totiž nebudeš mít víc jak 50 vteřin :o)

Na biochemii nebývá moc legrace, pokud vám tedy někdo neodborně nemanipuluje s foťákem na telefonu...On nás ale u téhle zkoušky asi humor stejně nakonec přejde - tedy mě určitě :o)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Maxmilián II.

Vánoční čas

Momentky