Volby

Tak jsem byla volit a zase to nějak nedopadlo :o) k tomu ale asi není moc co dodat. Před pár dny jsem ale zaslechla před přednáškou rozhovor svých spolužáků, na kterém bylo něco pravdivého a přitom jednoduchého, tak přiložím jeho přibližnou podobu.
-
spolužačka: "Ty, jo, já to nechápu. Kdokoli, kdo váhal koho volit, volil nakonec ODS, tak jak je možný, že to dopadlo takhle."
spolužák: "To je přece jasný, ty se totiž pořád ptáš jen v prostředí vysokoškoláků."
-
Jo, vlastně to zní dost logicky. Bohužel se zdá, že počty toho našeho prostředí klesají stejně rychle jako preference pravicových stran. A proč jsem si na to všechno vzpomněla až teď? Asi proto, že jsem včera hodinu a půl ve škole pozorovala profesora, jak si během výkladu pohrává s modrou tužkou s logem ODS.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Maxmilián II.

Vánoční čas

Momentky