Škola trochu jinak

Mám za sebou první týden v druhém ročníku a musím říct, že ta ochutnávka mě trochu dostala. V zimním semestru máme jen 3 předměty. Od začátku týdne jsem zkusila zatím jen dva z nich - biochemii a fyziologii - a už je mi předem jasné, že druhý ročník není lepší než ten předchozí, spíš naopak. Sice mám polovinu předmětu, ale potřebuju nejméně dvakrát tolik času na to, abych pochopila, co se okolo mě děje :o)
Protože jsem nikdy nebyla nijak zvlášť přírodně založený typ, osvěžila jsem si semestr něčím humanitním - filozofickým seminářem. Chyba. Všichni spolužáci se mi kvůli tomu nepokrytě smějí a po první hodině jsem pochopila proč. Vysokoškolská filozofie se od té středoškolské dost liší, zejména výkladem profesora, na který se musíte pekelně soustředit a po zaslechnutí deseti pojmenování "jsoucna a bytí", zjistíte, že vlastně vůbec netušíte o čem je řeč. Na konci hodiny jsme dostali text Obrana Sokratova v rozsahu dvou stran, na který musím napsat úvahu o rozsahu minimálně stejnou, spíše větším. No, tak uvidíme, jak poznamenal první rok školy mé tvurčí schopnosti...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Maxmilián II.

Vánoční čas

Momentky