Třetina za mnou, ale...

Včera jsem se oficiálně zapsala do třetího ročníku. Letos jsem byla extrémně úspěšná, takže jsem měla vše vyřízené už za 3 hodiny. A stihla jsem to dokonce před tím, než spadl náš fakultní systém a desítky zbylých studentů byly odeslány domů :o) Na druhou stranu se ale systém skutečně zlepšil o 100%, a tak jsme se už letos nemačkali všichni v malé chodbičce jako dobytek na jatkách.
Třetinu studia už mám tedy za sebou, ale to rozhodně ještě není žádná výhra. Každý rok jsem překvapená z toho, co si na nás zase kdo vymyslí. I letošní rok mě přesvědčil o tom, že věty typu: "kdo udělá prvák, toho už nevyhodí," je jen hloupá a lživá fráze. I letos opustil můj kruh někdo, kdo mi bude v tom dalším studiu vážně chybět.

Shodou náhod jsem dnes narazila na fotku, kterou jsme pořídili v prváku. Není nijak zvláštní, ale dokonale vystihuje to, o čem je medicína. Sedm výjimečných a velmi odlišných lidí, které by měl určitě každý rád...ze sedmi lidí jsme zůstali už jen tři.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Maxmilián II.

Vánoční čas

Momentky